Payday 3 yapımcısı: Her şeyi berbat ettik!

Payday 3 yapımcısı: Her şeyi berbat ettik!

İlk iki oyunuyla dünyada büyük ilgi çeken Payday serisi, üçüncü oyunla adeta dibe vurdu. Yapımcı, konuyla ilgili konuşmalar yaptı.

2024.10.15 08:58 - Son Güncellenme: 2024.10.15 08:59 - Teknoloji
A
Payday 3 yapımcısı: Her şeyi berbat ettik!

Payday 3'ün çıkışından itibaren sunucu sorunları, kötü eşleştirme, hatalar ve performans problemleri oyuncuların şikayetleri arasında yer almaya devam ediyor. Tam bir yıldır belini bir türlü doğrultamayan yapım, ilk iki oyunun başarısının çok altında kaldı. Oyunun baş yapımcısı, yaşanan bu durumun nedenlerini ele aldı ve öz eleştiride bulundu.

Payday 3'ün fiyasko olmasının sebebi ne?

Payday 2'nin uzun soluklu başarısının ardından büyük umutlarla piyasaya sürülen Payday 3, beklenen çıkışı bir türlü gerçekleştiremeyerek hayranlarını hayal kırıklığına uğrattı. Oyunun çıkışıyla birlikte yaşanan teknik aksaklıklar, eksik içerik ve oynanış deneyimindeki düşüş, oyuncular tarafından ciddi bir şekilde eleştirildi ve bu durum oyunun Steam puanlarına da yansıdı.

shiftdelete'de yer alan habere göre; Oyunun baş yapımcısı Penniger, bir röportajda yaşadıkları hayal kırıklığını, "Bir rock grubu gibi sahneye çıkıp yeni albümümüzü çalmaya hazırlanırken tüm sahnenin çökmesi ve herkesin gitmesi gibiydi." sözleriyle dile getirdi.

Yapımcı ekipten bir diğer isim olan Listo ise, "Oyuncuların oyunu oynayamadığı felaket bir lansman yaşadık. Saklanacak yer yok. Ancak teknik sorunları bir bahane olarak kullanmamamız önemli çünkü deneyim açısından da açıkça sınıfta kaldık. Oyun bitmemiş hissettiriyordu. Oyuncularımız için kötü bir deneyimdi." şeklinde konuşarak yaşanan durumun farkında olduklarını dile getirdi.

Yapımcılardan Listo, oyunun ilk iki yapımın başarısını yakalayamamalarının nedeni sorulduğunda, oyun yapmanın çok zor olduğunu ve özellikle Payday 2 gibi hem çıkışında hem de onu takip eden 10 yılda büyük başarılar elde eden bir yapımın ardından aynı seviyeyi yakalamanın zor olduğunu söyledi.

Penniger ise, "Sorunların çoğu, gereken özeni yeterince göstermememizden kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken paralel olarak inşa ettik. Sonuç olarak, insanların yankı bulmadığı bir ürün ortaya çıktı. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı biraz fazla özgüvenliydik ve kararları çok hızlı verdik." şeklinde konuşarak hatalarını kabul etti.

Kaynak: BURSADA BUGÜN

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2024.10.15 08:58
A